Wednesday, April 4, 2007

ZIA Cristina

IK BEN TANTE
IK BEN TANTE
IK BEN TANTE
...

ff om jullie te laten weten dat ik gisteren 3 april rond 6.30u tante ben geworden van Ennio Quaglia, een enorm lief schattig jongeske dat het geluk heeft gehad om met geboren te worden tijdens een Good Hair Day :)

Eerste foto staat op mijn fotopage, er komen er ongetwijfeld nog!

En ondertussen moet ik het ook alleen met de foto's doen omdat ik op 1500 km van huis zit en niet terug kan :(, en ge kunt jullie allemaal wel voorstellen hoe graag ik nu naar huis wil...

Dus als er nog mensen Sara gaan bezoeken in het moederhuis, neemt dan nen bos bloemen mee in mijne naam :), of schrijft mijne naam mee op da kaartje in ieder geval.

En Sara, VERGEET GEEN SUIKERBONEN OVER TE HOUDEN è :), please please please

Geniet van het 'boeleke', vertroetel en verwent het al maar goe nu, dat ik het eens zo hard kan verwennen als ik binnen een maandje thuis ben.

Proficiat Sara, en mama die nu ineens Oma is (héhé :P) en papa die nu ineens Nonno is (Héhé) en Laura die meter is enzo en Elisa ook ze :). Blijf maar veel foto's doorsturen en hou mij op de hoogte van alles é :)

Anayway, auguri :)

Bacino, Zia Cristina oftewel tante Cristina (ik vraag mij af wanneer dat hij da volledig ga kunnen uitspreken :))

3 comments:

Anonymous said...

Ik miiiiiiiiiiiiiiiiiis u... :( Ge denkt toch wel genoeg aan mij eh? :) xx Céline

Anonymous said...

Nog maar is van harte proficiat, nog'n klein maandje en ge zijt terug thuis! dan kunde uw neefje vertroetelen en uw vriendinnekes al uw verhalen vertellen!
xxx

Cookie-111 said...

Hallo,

Ik zie dat het al een tijdje geleden is dat je een nieuwe post hebt gezet, ik vond het nogal redelijk interessant. Hopelijk plaats je nu een nieuwe post. Misschien tot later.

Kleinekadee.