Saturday, April 21, 2007

Caldo!!!!

Ciao,

Het is hier warm. Niet te doen. Maar ik mag ni klagen ze. Ik denk dat ik nog nooit van mijn leven zo bruin heb gezien als nu. Voor sommigen lijk ik dan mss ni bruin, maar ik wordt normaal ni gemakkelijk bruin :). En nu dus wel. Dat is nu ook ni zo moeilijk met een paar weken zo'n stralend weer. In Belgie verwacht ge dan dat het nu toch is zou moeten gaan regenen, en ik heb mij er ook al een paar keer op betrapt dat ik dat dacht. Maar ni dus é, al een paar weken geen regen meer gezien :). Ik heb zelfs al gezwommen. Allé, nee eigenlijk ni, ik ben al in het zwembad geweest.

Anyway, daarstraks al het eerste deel van mijn valies gepakt. De broer van Ann is met de auto en die vertrekt maandag terug naar huis. Dus heb ik al een deel gepakt om mee te geven. Deed wel een beetje pijn ze, allé je, ik ben hier nu al bijna drie maanden en ik ben het hier al zo gewoon geworden :) en ik wil nog altijd ni echt naar huis.

De hoogtepunten van deze week waren er weinig, we zijn heel de tijd met onze artikels bezig geweest en we hebben ook heel wat tijd aan het zwembad doorgebracht. Maar het allerbeste hoogtepunt deze week waren toch wel de pannenkoeken (of is het nu pannekoeken). De broer van Ann had zo'n paar pakken pannekoekenbeslag bij. En da heeft gesmaakt!!!! Staat ook al op mijn lijstje om te doen als ik terug in Belgie ben ze :). Samen me frietjes eten, filet pur eten... En het lijstje wordt nog langer ze :).

Soit voor de rest niet veel te vertellen eigenlijk, ik ga een plons in het zwembad nemen en nog wa voor school werken!

Ciao,

Cristina.

1 comment:

Anonymous said...

Hej Cristina...

Jaja, geniet er nog maar even van want voor je het weet is het voorbij! :-) Hehe... Momenteel is het hier ook wel goei weer zene! Ik ben is curieus wa ge bedoelt met "ik ben bruin" :-) Nu verwacht ik natuurlijk een supermooi bruin kleurtje he!
Hier is het nog altijd hetzelfde, heb vandaag mijn stagepunten gekregen en heb een 13/20 gekregen... Ben ik best wel blij mee, ze zei er ook bij dat het kan zijn da'k volgend jaar nog meer punten kan halen, dus da's wel tof! :-) Hehe, en nu groepswerkjes, beeeihk! Ik zal blij zijn dat we 7 weken later zijn, dan zijn mijn examens gedaan en mag de GROTE vakantie beginnen! Whihie
Allez meid, ik ga je laten! Amuseer je daar nog superhard en tot de volgende keer!

Baaai baaai
Dikke kusjes Marjan
xxx