Saturday, March 3, 2007

Time flies

Oi,

De tijd vliegt hier voorbij. We zitten hier nu al iets langer dan een maand en ik kan onze aankomst nog herinneren alsog het gisteren was. Woensdag was onze laatste les Italiaans. Wat dus betekende dat we afscheid moesten nemen van onze klasgenootjes. Allé ja, ni echt afscheid ze, want we gaan zowiezo nog veel afspreken... maar toch, je zit niet meer elke dag in dezelfde klas :(. Dus zijn we woensdagavond maar gaan eten met zijn allen. Was super gezellig, hoewel ons Ann een beetje ziek was waardoor ze diezelfde avond niet mee kon gaan feesten in Barone Rosso. Het was weer enorm fijn :). De Lavigno van mijn klas heeft zelfs gezegd dat ik zijn droomvrouw ben :D. Spijtig genoeg voor hem heb ik hem vriendelijk afgewezen.

Het domme is dat we nu bijna niets meer te doen hebben overdag. We hebben nog steeds niets van onze opdrachtgever gehoord, dus zijn we nog niet met de stage begonnen. Het enige waar we ons nu mee kunnen bezighouden is de cursus cinématografico die we nog volgen in Siena, maar dat is maar drie dagen in de week en slechts voor twee uurtjes.
Het voordeel is dan weer wel dat we uitstapjes kunnen doen :). Evy en Ann zijn gisteren al naar Pisa geweest, maar door ziekte ben ik niet mee kunnen gaan. Maar we gaan zeker nog naar Rome. Zelfs met een groep van 12 man :). Het was mijn idee en iedereen vond het een prachtig idee. Wat hadden jullie nu gedacht :P.

Voor de rest is er deze week weer niet echt veel gebeurd :). Evy had haar bril kapot gemaakt dus moesten we naar een opticien en moest ze lenzen dragen, wat ze dus nog nooit niet had gedaan. Het heeft maar liefst 50 minuten en 6 lenzen gekost voor ze terug kon zien :). De volgende dag had ze haar bril al terug hoor.

Anyway, dat was het weer voor vandaag. Over weer gesproken, het is nu al drie dagen aan één stuk slecht weer. En met slecht bedoel ik: geen zon, extreem bewolkt en minder dan 14 graden.

Er staan nieuwe fotootjes op ;), het zijn er niet zoveel want mijn camera lag thuis, dus heeft iemand anders er moeten trekken, maar er komen nog 8 weken om veel foto's te trekken. In ieder geval, geniet ervan :).

bacio e abbraccio,

Cristina

1 comment:

Anonymous said...

Hey sister,

ik zou zeggen ik kom, (met plezier zelfs) maar gaat niet echt gaan. Anders had ik dat wel gedaan peins ik. Heb just uw foto's gezien op uwe page, en amai men KL**ten, was da voor nen ferme gast. Neemt die is mee naar Belgie, maar doet er wel nen strik rond. moet toch nog nen verjaardagscadeau krijgen. :)

Voor de rest ziet het er allemaal nog goed uit denk. Hier vliegt den tijd ook voor de moment. Ben de dagen aan het aftellen nu. Spannend.

In ieder geval, als ge nog zo'n knappe gasten op foto hebt, show me want kan er alleen van dromen nu. ;)

Dikke kussen en laat af en toe iets weten he.

Sara