Sunday, March 11, 2007

Ciao amici,

Ik heb gehoord dat het nu eindelijk mooi weer is daar in Belgie! En dat terwijl het hier een beetje tegenzit van weer. Het is nog steeds wel warm, en het zonnetje schijnt nog steeds, maar wat een wind! Niet normaal. Maar dat zal ook wel weer overgaan zeker...

Evy heeft deze week zelfs in haar bikini aan het zwembad gelegen! ze had er wel nog een t-shirt en een dikke trui over aan, maar het is het gedacht dat telt é.

Voor de rest is het weer een gewone week geweest. We hebben wel eindelijk iets gehoord van onze opdrachtgever en we beginnen maandag normaalgezien met de eerste opdrachten van de stage. Ik ben benieuwd! Maar ik kijk er wel enorm naar uit, want nu zijn onze weken soms iets te rustig. Vrijdag en maandag geen les, dus dan zitten we heel de dag thuis, maar daar gaat dus nu verandering in komen.

Maar als je dus zoveel tijd hebt, heb je ook veel tijd om is na te denken over alles. En ik heb hier al wat nagedacht hoor :). Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik volgend jaar nog een jaartje bij ga studeren. En dan ga ik na dat jaar aan mijn toekomst beginnen en mijn carriere opbouwen. Vermits ik dan de gezegende leeftijd van 24 jaar zal hebben, wordt dat toch wel eens hoog tijd. En ik denk dat ik tegen dan het studeren een beetje beu ga zijn :).
En er zijn nog dingen waar ik enorm hard over heb nagedacht hoor, maar die houd ik voor later :).

Maar ik ga nog eens een windstil plekje in het zonnetje opzoeken zodat ik nog wat aan mijn kleurtje kan doen :).

Ciao!

Cristina

No comments: