Monday, February 12, 2007

Oddio

Oi,

Ben dus nu met een qwerty toetsenbord aan het typen dus vergeef mij als er fouten instaan. Om een lang verhaal kort te maken, we hebben eindelijk internet, maar geen verbinding op onze laptops. Van wireless hebben die mannen hier nog niet gehoord vermoed ik.
Enfin soit, nu ff de interessante dingen van het weekend :)

We zijn dus naar de discotheek (La Vispa Theresa, zegt da genoeg ;)) geweest niet zo ver van ons. Man, man, man... wat was me dat daar. Maar liefst elf euro voor de inkom, drie euro voor de vestiaire en vijf euro per drankje. De opdringerige Italianen kreeg je er gratis bij. Toen we wilden vertrekken heb ik zo één van die Italianen vriendelijk maar kordaat gevraagd of hij nu is eindelijk wou weggaan want hij hing mijn strot uit. We hebben Evy nog net op tijd kunnen wegtrekken van een Italiaan... En we hebben hard moeten trekken want hij wou dus ni loslaten é. Maar ik heb Mickey Mouse leren kennen :D: Heel belangrijk :P... Later hierover meer.

Wat staat er nog op het programma deze week: woensdag "gecostumeerd" feestje van Erasmus, en wij gaan er uiteraard ook zijn! Alleen slaapplaats is nog een probleem, maar problemem zijn er om opgelost te worden nietwaar? Zaterdag stond er een trip naar Venetie op het programma, maar spijtig genoeg kan ik er niet bij zijn omdat alles al direct volzet was :(... Duuuuus, ga ik maar naar de voetbal zien met Ann en Evy, beiden grote fans van voetbal (hiphoi :)) Vooral ons Evy is zot van A.C. Milan (en van Denen ) en die spelen toevallig zaterdag tegen Siena.

Maar jullie horen die verslagen ook nog wel!!!

xxx

Cristina

P.S: Landri, blijven kijken naar Home and Away è, ik wil alle vettige details :)

2 comments:

Anonymous said...

Hela,
Bon een kort vervolg op home&away. :-)Josie heeft dus die zwangerschapspapieren gevonden. Ze wil dit gaan vertellen aan Scott, dus dat hij de vader is van Hayley's kindje, maar Scott wil haar niet meer zien nadat ze gekust hebben en Hayley dit te weten is gekomen. Hij geeft namelijk Josie daar de schuld van. (Mannen...) Dus Josie schrijft Scott dan maar een brief + het vaderschapsbewijs. Maar wat doet Scott... hij leest de brief niet en scheurt hem in stukken... Ondertussen groeien Kim en Hayley meer naar elkaar toe omdat ze zich verbonden voelen met elkaar door het kindje. Zo nu hebt ge weer een korte samenvatting van een dagje Home&Away :-D als ik nog eens kan kijken, hou ik u op de hoogte. Amuseer je nog ginder en tot de volgende xxxx

Anonymous said...

eindelijk tijd gevonden om iets te schrijven...

Nu alleen nog iets verzinnen om te schrijven... Eigenlijk valt er vanuit hier ni bepaald veel te melden, want alles gaat zijn gewone gangetje in dit kleine landje... De mensen zijn nog steeds dezelfde met dezelfde manieren, dus eigenlijk geen wereldschokkend nieuws, maar ik dacht dat wel is tijd was om iets te kribbelen :)

blijkbaar gaat het op sociaal vlak allemaal goed ginder :p Nu nog op studie-vlak he :D hehehehehe :)

ik persoonlijk heb onderhand nog is nen test en den 1e maart heb ik in principe een vast contract vast... alle ja, k'heb den 28e nog wel evaluatie, maar ja...

En nee, ik heb geen 100 miljoen gewonnen :(


Groetjes,

Gerre84!